Naročnik
SciNote LLC / SciNote d.o.o.
Vrsta sodelovanja
Zaposlitev za polni delovni čas, onsite
Glavne storitve
Vodenje UX/UI procesa, načrtovanje in izvedba design sistema, sledenje in raziskava uporabnikov, razvoj uporabniških oseb, ustvarjanje wireframov in prototipov, oblikovanje vizualno skladnega in uporabnega vmesnika, sodelovanje z razvojno ekipo ter organizacijo testiranj uporabnosti, prilagajanje rešitev za optimalno uporabniško izkušnjo.
Vloga
Vodja ekipe UX/UI, senior UX/UI oblikovalec
SciNote je spletna aplikacija ELN (Electronic Lab Notebook Software) v oblaku z orodji za upravljanje laboratorijskega inventarja, skladnosti in ekipe, ki jo uporabljajo FDA, USDA in znanstveniki v več kot 100 državah. Podjetje je prišlo do spoznanja, da je potrebna temeljita prenova uporabniškega vmesnika in izboljšanja uporabniške izkušnje. K sodelovanju so me povabili za polni delovni čas kot Senior UX/UI oblikovalec. Kasneje sem prevzel odgovornost in vlogo UX/UI Team Lead.
Kot vodja ekipe UX/UI sem bil odgovoren za usmerjanje UX/UI oblikovalskega procesa za SciNote. Glavni cilj je bil izboljšati uporabnost in vizualno privlačnost okolja, hkrati pa zagotoviti, da ustreza potrebam njene raznolike uporabniške baze, predvsem znanstvenikov in laboratorijskih vodij. Upoštevati sem moral tudi omejitve obstoječe programske kode, ki je močno vplivala na nove spremembe in izboljšave. Tesno sem sodeloval z deležniki, da smo definirali ključne cilje, saj je bila tudi usklajenost med vsemi ekipami vključena v razvoj posodobitve.
S projektnim vodjo sva naredila obsežno raziskavo okolja in natisnila ter na steno nalepila vse tipične podstrani. Dodatno sva opisala njihove akcije in posebnosti. Sledila je raziskava uporabnikov in njihovih mnenj trenutne izkušnje, da bi ugotovila njihove težave in pričakovanja. Ta raziskava je vodila do oblikovanja uporabniških oseb, ki so usmerjale celoten oblikovalski proces. Osebe so predstavljale različne tipe uporabnikov, kot so laboratorijski vodje, ki iščejo učinkovita orodja za dokumentacijo, in raziskovalci, ki potrebujejo jasne sisteme za upravljanje podatkov.
Vodil sem oblikovalsko ekipo pri ustvarjanju wireframov, ki so orisovali strukturo in tok uporabniškega vmesnika. Osredotočili smo se na intuitivno navigacijo in enostaven dostop do ključnih funkcij. Skozi prototipiranje smo testirali različne postavitve in interakcije ter na podlagi teh prilagajali zasnovo.
Ko so bili wireframi dokončani in potrjeni, smo se osredotočili na oblikovanje uporabniškega vmesnika (UI). Poskrbel sem, da je vizualna zasnova sledila SciNote smernicam blagovne znamke v nastajanju in hkrati izboljšala uporabniško izkušnjo. To je vključevalo izbiro ustreznih barvnih shem, novo tipografijo in nove družine ikon, da smo ustvarili čist, profesionalen videz. Cilj je bil najti ravnovesje med funkcionalnostjo in estetiko, da bi bil UI ne le vizualno privlačen, ampak tudi zelo uporaben.
Kot vodja ekipe sem spodbujal sodelovanje med UX/UI oblikovalsko ekipo, razvijalci in projektnimi vodji, kot tudi ostalimi ekipami, ki bili povezani z blagovno znamko. Poskrbel sem za jasno komunikacijo in usklajenost ciljev skozi celoten projekt. To je vključevalo redne preglede zasnov in prilagoditve na podlagi povratnih informacij razvojne ekipe, da smo v okviru zmožnosti zagotovili izvedljivost in učinkovito implementacijo oblikovalskih rešitev.
– analiza obstoječega stanja spletne aplikacije (UX, UI),
– analiza delovnih procesov in predlogi izboljšave,
– spremljanje analize uporabe funkcij obstoječih uporabnikov (Pendo),
– spremljanje odziva in zadovoljstva (feedback) obstoječih uporabnikov (UX, UI),
– snovanje in izboljšava uporabniške izkušnje,
– snovanje in izvedba novih funkcij in orodij (UX, UI),
– zasnova in izvedba design sistema (Figma),
– zasnova in izvedba komponent (UX, UI),
– izvedba nove družine ikon + icon font,
– prenova logotipa,
– celovita zasnova in oblikovna prenova okolja in tipičnih strani,
– raziskave trga in vizija vpeljevanja novih tehnologij, izboljšav,
– zasnova tipičnih strani in definicija UX, UI za mobile app v2,
– kadrovanje UX/UI ekipe.
Slikovni del na tej strani služi kot predstavitev pristopa do rešitve in ni nujno, da se v celoti ujema z objavljeno različico, ki je lahko še vedno zastarela.